I Hageland har vi har lagd en klikk-og-hent løsning for kundene våre. Løsningen er lagd for at dere som handler hos oss skal føle dere enda tryggere i dagens situasjon med Korona. I klikk og hent løsningen kan du reservere varer på nettsiden vår, som butikkene klargjør før du henter de i butikk. Du må hente varene innen utgangen av neste virkedag. Du kan betale i kassen, gjerne kontaktløst eller med Vipps.
Vi har lagd denne løsningen for kundene våre, da vi er opptatt av at alle skal kunne ha grønn glede og samtidig handle på en trygg måte i forhold til smittevern. Løsningen er helt ny, så det vil være detaljer som vi må få på plass underveis. Blant annet har ikke alle våre varer korrekt lagerbeholdning. Det gjelder spesielt for sommerblomster og inneplanter. Dette er ferske og friske varer som vi fyller på med hele tiden, de er populære og forsvinner fort ut av butikk.
Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag.
Lagerbeholdningen kan avvike fra det som fremkommer på hageland.no, det er først når du får en bekreftelse på reservasjon av varene at det kan fremkomme avvik.
Klikk og hent -løsningen er under etablering og det vil kunne være avvik. Ved avvik får du tilbakemelding på e-post eller telefon.
Vi gjør deg oppmerksom på at angrerettloven § 8 ikke er gjeldende for Klikk & hent da dette er et butikksalg og ikke kjøp via internett.