Klikk og hent

I klikk og hent løsningen kan du reservere varer på nettsiden vår, som butikkene klargjør før du henter de i butikk.

Når bestillingen er fullført

  • Du vil kort tid etter at vi har mottatt din bestilling og senest innen 48 timer innenfor hagesenterets åpningstider, motta en sms og en e-post med reservasjonsbekreftelse på om vi kan levere din reservasjon. Hvis du har varer som er på eksterne lagre så vil leveringstiden variere. Ditt valgte hagesenter vil gi deg tilbakemelding på dette.
  • Om vi ikke kan levere din reservasjon vil vi kontakte deg på e-post eller telefon for å avtale hva og når vi skal levere.
  • Når vi har klargjort ordren vil du motta en sms om at ordren er klar til å hentes.
  • Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag.

Uavhentede ordre

Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag. Ordre som ikke hentes kanselleres.

Lagerbeholdning

Det kan være avvik mellom lagerbeholdning i systemet og fysisk i butikk. Ved avvik vil du bli kontaktet av butikk.

Angrerettloven

Vi gjør deg oppmerksom på at angrerettloven § 8 ikke er gjeldende for Klikk & hent da dette er et butikksalg og ikke kjøp via internett.

Kundeservice

Har du spørsmål om lagerstatus, pris, produkter og reklamasjoner ta kontakt direkte med butikken.

Finn butikkene her

Som medlem i Mitt Hageland får du bonus på alt du handler hos oss! I tillegg får du gode medlemstilbud, faste medlemsfordeler, inspirasjon og sesongaktuelle råd og tips om alt fra hagestell og selvdyrking til uteplassen.