Kundeservice

Har du spørsmål om lagerstatus, pris, produkter og reklamasjoner ta kontakt direkte med butikken.

Ofte stilte spørsmål

Produkt, priser og varelager

Ved spørsmål om priser, produkter og varelager vennligst kontakt ditt nærmeste hagesenter. Ved reklamasjoner ta kontakt med butikken direkte. 
Finn ditt hagesenter

Reklamasjonsregler for planter

Reklamasjonsregler for planter. Klikk for å se reklamasjonsregler for planter

Spørsmål om lagerstatus, pris og produkter

Har du spørsmål om lagerstatus, pris og produkter ta kontakt direkte med butikken.

Finn butikkene her

Klikk & hent: ofte stilte spørsmål

Hvilken Hageland hagesenter tilbyr klikk og hent?

Alle Hagelands butikker tilbyr klikk og hent

Når må jeg hente varen

Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag. Reservasjoner som ikke hentes innen fristen kanselleres.

Kan jeg betale på forhånd?

Om du ønsker å betale på forhånd så kan butikk sende deg Vipps-krav på registrert telefonnummer. Om du ønsker å betale i butikk så kan man gjøre det med Vipps, kort eller kontant.

Kan varen leveres hjem til meg?

Ved bestilling kan du markere at du ønsker hjemlevering. Dette kan tilbys av valgt hagesenter avhengig av varer og avstand. Pris avtales med butikk.

Vilkår og betingelser for klikk og hent

Finner du ikke svar på spørsmålet ditt under «ofte stilte spørsmål» tar du kontakt med ditt lokale hagesenter.

Som medlem i Mitt Hageland får du bonus på alt du handler hos oss! I tillegg får du gode medlemstilbud, faste medlemsfordeler, inspirasjon og sesongaktuelle råd og tips om alt fra hagestell og selvdyrking til uteplassen.