Hopp til hovedinnhold

Kundeservice

Har du spørsmål om lagerstatus, pris og produkter ta kontakt direkte med butikken.

Finn butikkene her

Kundefordeler

Hva kan vi hjelpe deg med?

Reklamasjonsregler for planter.

Reklamasjonsregler for planter.

Les mer
Mitt Hageland

Mitt Hageland

Kundeklubb Mitt Hageland gir deg fordeler med egne medlemspriser, invitasjon til kundearrangementer og inspirasjon og tips.

Les mer
Om Hageland

Om Hageland

Hageland er en landsdekkende fagkjede som består av over 100 hagesentre.

Les mer

Ofte stilte spørsmål

Produkt, priser og varelager

Ved spørsmål om priser, produkter og varelager vennligst kontakt ditt nærmeste hagesenter. Ved reklamasjoner ta kontakt med butikken direkte. Finn ditt hagesenter

Reklamasjonsregler for planter

Reklamasjonsregler for planter. Klikk for å se reklamasjonsregler for planter

Klikk & hent: ofte stilte spørsmål

Hvilken Hageland hagesenter tilbyr klikk og hent?

Hageland har 10 hagesentre som tilbyr klikk og hent for øyeblikket. Klikk her for å se hvilke hagesentre som tilbyr klikk og hent.

Hvorfor tilbys ikke klikk og hent på alle Hageland sine senter?

Tjenesten er under utvikling og flere hagesenter kan komme til etter hvert.

Hvordan fungerer klikk og hent?

I Hageland har vi har lagd en klikk-og-hent løsning for kundene våre. Løsningen er lagd for at dere som handler hos oss skal føle dere enda tryggere i dagens situasjon med Korona. I klikk og hent løsningen kan du reservere varer på nettsiden vår, som butikkene klargjør før du henter de i butikk. Klikk for å lese mer om klikk og hent.

Vilkår og betingelser for klikk og hent

Jeg har ikke mottatt sms eller e-post etter bestilling.

Du vil kort tid etter at vi har mottatt din bestilling og senest innen 6 timer innenfor hagesenterets åpningstider, motta en sms og en e-post med reservasjonsbekreftelse på om vi kan levere din reservasjon. Om det har gått mer enn 6 timer, ta kontakt med ditt hagesenter.

Når må jeg hente varen

Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag.

Jeg rakk ikke å hente varen. Hva skjer nå?

Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag. Om den ikke hentes, settes varen tilbake i butikk.

Kan jeg betale på forhånd?

Du betaler når varen hentes. Enten i kassen, eller ved bruk av vipps.

Kan varen leveres hjem til meg?

Varen må hentes på ditt valgte hagesenter, etter mottatt reservasjonsbekreftelse.

Har du spørsmål om lagerstatus, pris og produkter ta kontakt direkte med butikken.

Finn butikkene her

Finner du ikke svar på spørsmålet ditt under «ofte stilte spørsmål» tar du kontakt med ditt lokale hagesenter.

Updating…
  • Du har ingen produkter i handlekurven.