Kundeklubb Mitt Hageland gir deg fordeler med egne medlemspriser, invitasjon til kundearrangementer og inspirasjon og tips.
Kundeklubb Mitt Hageland gir deg fordeler med egne medlemspriser, invitasjon til kundearrangementer og inspirasjon og tips.
Ved spørsmål om priser, produkter og varelager vennligst kontakt ditt nærmeste hagesenter. Ved reklamasjoner ta kontakt med butikken direkte. Finn ditt hagesenter
Reklamasjonsregler for planter. Klikk for å se reklamasjonsregler for planter
Hageland har over 40 hagesentre som tilbyr klikk og hent for øyeblikket. Klikk her for å se hvilke hagesentre som tilbyr klikk og hent.
Tjenesten er under utvikling og flere hagesenter kan komme til etter hvert.
I Hageland har vi har lagd en klikk-og-hent løsning for kundene våre. Løsningen er lagd for at dere som handler hos oss skal føle dere enda tryggere i dagens situasjon med Korona. I klikk og hent løsningen kan du reservere varer på nettsiden vår, som butikkene klargjør før du henter de i butikk. Klikk for å lese mer om klikk og hent.
Du vil kort tid etter at vi har mottatt din bestilling og senest innen 6 timer innenfor hagesenterets åpningstider, motta en sms og en e-post med reservasjonsbekreftelse på om vi kan levere din reservasjon. Om det har gått mer enn 6 timer, ta kontakt med ditt hagesenter.
Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag.
Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag. Om den ikke hentes, settes varen tilbake i butikk.
Du betaler når varen hentes. Enten i kassen, eller ved bruk av vipps.
Varen må hentes på ditt valgte hagesenter, etter mottatt reservasjonsbekreftelse.